حضور گلرنگ ونچرز در پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

گلرنگ ونچرز دوشنبه 6 آذرماه در پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر در مرکز رویداد سلام 100 استارتاپ حضور یافت.

این رویداد با موضوع سرمایه‌گذاری و با حضور جمعی از بازی‌سازان، پابلیشرها، شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان برگزار شد.

افشین خلیلی سامانی کارشناس ارشد سرمایه‌گذاری گلرنگ ونچرز در این رویداد اعلام داشت؛ گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ از سرمایه‌گذاری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای استقبال کرده و آماده بررسی تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی می‌باشد.

وی ادامه داد از نگاه ما؛ حوزه بازی هنوز در اقیانوس آبی قرار داشته و جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاری و هم‌سرمایه‌گذاری دارد.

خلیلی سامانی در نهایت به فراخوان سرمایه‌گذاری گلرنگ ونچرز در این حوزه اشاره نمود و از متقاضیان دعوت کرد جهت ورود به جلسات و مذاکرات سرمایه‌گذاری درخواست خود را در پرتال نوآوری این CVC ثبت نمایند.

 

گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

حضور گلرنگ ونچرز در پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ در ادامه این رویداد حسن مهدی اصل مدیرعامل شرکت «سورنا گیمز» و مصطفی کیوانیان مدیرعامل استودیو «آنو» در سخنانی به موضوع چالش‌ها و فرصت‌های صنعت بازی‌سازی در ایران پرداختند و پس از آن میزگرد بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران با اجرای آرش سروری کارشناس حوزه فناوری و با حضور محمد مهدی بهفرراد مدیرعامل استودیو «مدریک»، محمد زهتابی مدیرعامل استودیو «پاییزان»، علی نادعلیزاده مدیرعامل استودیو «تاد»، ابوالفضل صادق مدیرعامل استودیو «تتراپازل»، شهریار ازهاریان‌فر مدیرعامل استودیو «نردبان اندیشه فردا»، علیرضا فراهانی معاون تنظیم‌گری و کسب‌وکار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همچنین مشارکت برخی از مدیران و نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شتابدهنده‌ها برگزار شد.

محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد با اشاره به رویکرد فعلی در ارائه مسیری جدید برای برگزاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر تصریح کرد: در این سال‌ها صنعت بازی‌سازی در کشور به نحوی توانسته راه خود را با همه کمی‌ها و کاستی‌های داخلی و مشکلات خارجی پیدا کند و الان به نقطه‌ای رسیده که به اعتقاد ما باید نقاط قوت را معرفی و به هم وصل کند.

دبیر نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر گفت: در حال حاضر بیش از 10 شرکت در کشور داریم که فعالیت‌های بین‌المللی داشته و توانستند زنجیره تولید و عرضه را به طور کامل طراحی کنند.

 

ثبت‌نام نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر

گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

 مهلت شرکت در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر و رویداد سرمایه‌‌گذاری سکوی پرتاب غزال تا 15 آذر ماه تمدید شده است.

همچنین پیش رویداد دوم بخش سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر نیز در دی ماه برگزار می‌شود و طی آن سرمایه‌گذاران به ارائه نظرات خود پرداخته و انتخاب بازی‌های برتر جهت سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =