پنجمین تراست گلرنگ ونچرز
تحقیق و توسعه
در تاریخ نهم بهمن 1402

گلرنگ ونچرز پنجمین تراست خود را با محوریت جذب ارزیاب طعم و مزه جهت همراهی با واحد تحقیق و توسعه شرکت ماسترفوده برگزار نمود. 

دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 گلرنگ ونچرز با هدف انتخاب ارزیاب حسی طعم با رویکرد گیمیفیکیشن، میزبان همکاران توانمند و علاقمند گروه صنعتی گلرنگ بود. پنجمین تراست گلرنگ ونچرز  با حضور 40 نفر از همکاران از میان 139 نفر متقاضی از بین مدیران میانی، رؤسا، سرپرستان، کارشناسان و کاردان‌ها برگزار گردید. در بین متقاضیان این رویداد همکاران واحد حراست و تشریفات نیز حضور داشتند.

غربالگری

با توجه به اینکه تراست پنجم با هدف انتخاب ارزیاب حسی در واحد تحقیق و توسعه شرکت ماسترفوده برگزار شد، شرکت‌کنندگان پس از دو مرحله غربال کمی و کیفی، موفق به حضور در رویداد شدند. به این ترتیب که؛ از ابتدا فرم ثبت نام نیز با غربالگری همراه بود. پاسخ‌های متقاضیان در تکمیل فرم، نمایانگر میزان توانمندی و علاقه آن‌ها نیز بود.

رویداد

شرکت کنندگان در رویداد به 8 گروه 5 نفره با تخصیص یک ارزیاب از تیم ماسترفوده و یا گلرنگ ونچرز تقسیم‌ شده و وارد مرحله گیمیفیکیشن شدند. گیمیفیکیشن این رویداد با نام بازی حس هفتم و همراهی استارتاپ بازی پدیا از استان خراسان رضوی شهر مشهد نیز طراحی و اجرا شد.

مرحله اول با تست 10 طعم ساده و ترکیبی آدامس اجرا شد که نفرات اول و دوم هر گروه مشخص شده و در اولویت لیست همراهی با ماسترفوده قرار گرفتند.

در این مرحله به هر شرکت‌کننده یک بردگیم از قبل طراحی شده شامل یک جعبه، 10 قیف که درون آن 10 طعم آدامس وجود داشت و یک برگه پاسخنامه جهت ثبت تشخیص‌ها  داده شد. تشخیص و ثبت طعم محصولات با مدل گیمیفیکیشن اجرا گردید و نفرات اول تا پنجم هر گروه مشخص شدند.

مرحله دوم جهت افزایش هیجان این رویداد طراحی گردید که نفرات اول هر گروه در آن حضور پیدا کرده و مقابل بردگیم حاوی 10 محصول مختلف پاستیل قرار گرفته که بایستی با حس لامسه از طریق زبان به تشخیص شکل پاستیل‌ها بپردازند.

 

منتخبین

پنجمین رویداد ماسترفوده با حضور 138 متقاضی آغاز گردید، پس از 40 نفر شرکت‌کننده انتخاب شده و در رویداد نیز نفرات برتر هر گروه به عنوان اولویت اول در مجموع 8 نفر و نفرات دوم هر گروه به عنوان اولویت دوم نیز انتخاب شدند.

با توجه به ثبت کامل اطلاعات رویداد این اولویت‌ها تا تمامی منتخبین حضور در رویداد (40 نفر شرکت کننده) قابل گسترش می‌باشد.

در نهایت هات کاپ نیز به 3 نفر برنده مرحله دوم رویداد 3 بن خرید به ارزش 5 میلیون تومان، 3 و 2 میلیون تومان اهدا نمود.

نتایج

پس از اتمام رویداد تمامی گزارشات و اطلاعات این رویداد در اختیار شرکت ماسترفوده قرار گرفته است. ماسترفوده نیز پس از این، با توجه به اولویت منتخبین و نیازهای خود در راستای تولید محصولات جدید و توسعه محصولات فعلی از همراهی افراد بهره می‌برد.

این اولین همکاری گلرنگ ونچرز و ماسترفوده نبود، این دو شرکت قبل از این نیز جهت مطرح نمودن نیازهای فناورانه ماسترفوده در رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه صنایع غذایی از سراسر کشور و بازیگرانی چون گروه زر، پگاه، میهن، باراکا، سه نان و ماسترفوده، سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ حضور یافتند.

تراست

مجموعه رویدادهای تراست گلرنگ ونچرز به عنوان رویدادهایی دانش‌محور و تعاملی جهت همراهی با شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ برگزار شده و با توجه به موضوع هر رویداد میزبان همکاران عزیز در سطوح مختلفی می‌باشد.

این رویداد به‌ عنوان دورهمی‌های صمیمانه دانش‌محور و با هدف هم‌فکری، همراهی، یادگیری، تعامل و شبکه‌سازی تاکنون با پنج موضوع در سطح گروه صنعتی گلرنگ برگزار شده‌اند. این رویداد در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری توسط گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر این گروه صنعتی تاکنون با دپارتمان‌های دانش‌بنیان، اعتبارات، مالی، تکنولوژی و تحقیق و توسعه در شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ همراه شده است.

در ادامه این رویداد به بخش‌ها و فعالیت‌های متنوع‌تری گسترش خواهدیافت.

 

ما مجذوب آینده‌ایم؛ فرای محدودیت‌ها

گالری تصاویر بهمن 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + ده =