دمودی بازی و انیمیشن گلرنگ ونچرز و پارک نرم

چهارشنبه یکم آذرماه رویداد جذب سرمایه در حوزه بازی و انیمیشن با همکاری گلرنگ ونچرز و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

رویداد جذب سرمایه

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در حاشیه نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان با همکاری گلرنگ ونچرز برگزارکننده رویداد جذب سرمایه‌ برای تیم‌های عضو پارک بود.

در این رویداد علاوه بر گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ، 7 شرکت دیگر شامل بهمن کپیتال، پرشیا فاند، اسمارت آپ، کارایا، نوین تک، اسنوا ونچرز و تریگ‌آپ حضور داشتند.

این دمودی میزبان 8 تیم استارتاپی با نام‌های ایده پردازان نو اندیش فردا، تحلیل تجارت تیوا، رویاسازان نوین کارآفرین، پارسان طب نوده، نقطه امن زندگی، توران، هوشمندسازان هاناتک و رویای تصویر پویا در حوزه‌های استودیو و ساخت انیمیشن، تحلیل داده و سلامت دیجیتال بودند.

دمودی با معرفی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و گلرنگ ونچرز آغاز شده و پس از آن سرمایه‌گذاران نیز جهت آشنایی با تیم‌ها به معرفی خود پرداختند. سپس هر تیم در زمان 10 دقیقه‌ای به ارائه فعالیت خود پرداخته و در مدت زمان 10 دقیقه نیز مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت.

در پایان نیز سرمایه‌گذاران در جلسه‌ای به گپ و گفتی صمیمانه پرداختند و راجع به تیم‌ها نیز به صحبت‌ پرداختند.

در ادامه تیم‌ها نیز به شبکه‌سازی بیشتری با سرمایه‌گذاران پرداختند. بدیهی است ادامه ارتباطات و جلسات با توجه به جذابیت هر تیم برای هر سرمایه‌گذار با بررسی‌های بیشتر انجام خواهدشد.

نشست چالش‌های فرآیند جذب سرمایه

نشست تخصصی چالش‌های فرآیند جذب سرمایه

یکم آذرماه دربردارنده یک نشست سرمایه‌گذاری نیز بود. نشست چالش‌های فرآیند جذب سرمایه با حضور محمدرضا معصومی مدیر سرمایه‌گذاری گلرنگ‌ونچرز، میثم زرگرپور، استراتژیست جذب سرمایه و مشاور توسعه کسب‌وکار، محمدرضا فرحی، مدیرعامل بیمه بازار و طه رضوی مدیرعامل شب و با مدیریت میثم سلیمانی سردبیر هفته‌نامه کارنگ برگزار شد.

همانطور که در گزارش‌های پیوست و کارنگ ذکر شد، در این نشست راجع به عناوینی چون دلایل سرمایه‌گذاری، رفتارهای سرمایه‌گذار، نرخ سرمایه‌گذاری در ایران و ترکیه، ورود صنایع بزرگ کشور به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر و دیدگاه‌های آن‌ها به بحث پرداخته شد و حاضران نیز سوال‌های خود را در این زمینه مطرح نمودند.

نشست تخصصی فرصت‌های حضور در بازار جهانی انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای

نشست تخصصی فرصت‌های حضور در بازار جهانی انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای

روز قبل نیز در 30ام آبان ماه در همین محل نشست تخصصی فرصت‌های حضور در بازار جهانی انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای برگزار گردید.

این نشست با بحث پیرامون کارزار جهانی صنعت انیمیشن و بازی‌سازی و با حضور عباس جعفری؛ روزنامه‌نگار و فیلمنامه‌نویس، محمد زهتابی؛ مدیرعامل استودیو‌ بازی‌سازی پاییزان، علی نادعلیزاده؛ مدیرعامل استودیو تاد، حامد جعفری؛ مدیرعامل استودیو پویا و تهیه‌کننده انیمیشن بچه زرنگ و جواد مطوری؛ مدیرعامل استودیو الزهرا شکل گرفت.

همکاری‌های مشترک گلرنگ ونچرز و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در حوزه بازی و انیمیشن همچنان ادامه خواهدداشت و در تلاشیم به نتایج اثربخشی دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =