حضور گلرنگ ونچرز در نمایشگاه هوش مصنوعی اصفهان

در پی برگزاری نمایشگاه هوش مصنوعی اصفهان در حاشیه پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی، گلرنگ ونچرز نیز با نگاه سرمایه‌گذار از این نمایشگاه و غرفه‌های آن بازدید انجام داد. گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ، با استقبال از ترندهای روز دنیا به ویژه هوش مصنوعی در تاریخ هفتم مهرماه در نمایشگاه IAI 2023 در هتل عباسی اصفهان حضور پیدا کرده و علاوه بر بازدید از غرفه‌ها، به تشکیل جلساتی در اکوسیستم نوآوری اصفهان پرداخت.

جزئیات نمایشگاه

به گفته برگزارکنندگان؛ بنیاد نخبگان استان اصفهان با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تعاملات بین‌الملل علم و فناوری با هدف توسعه بازارهای داخلی و بین‌الملل صنعت اقتصاد دیجیتال ایران، این نمایشگاه را برپا نمود. این برنامه در تاریخ هفتم و هشتم مهرماه با محتوای ارائه شرکت‌ها، ارائه معکوس نیازهای فناورانه حوزه هوش مصنوعی توسط صنایع بزرگ و نشست‌های B2B با هدف بهره‌مندی بیشتر شرکت‌های ایرانی از فرصت‌های بین‌المللی و داخلی برگزار گردید.

مدیر عامل گلرنگ ونچرز؛ ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه به ویژه بنیاد نخبگان این استان، اعلام داشت که “تیم‌ها و شرکت‌های بالغی در این نمایشگاه حضور داشته و در حال ایجاد ارزش والایی در حوزه مربوط به خود می‌باشند. حوزه هوش مصنوعی از زمینه‌های جذاب سرمایه‌گذاری در گلرنگ ونچرز بوده و جلسات مذاکره با این تیم‌ها به صورت‌های مختلف ادامه خواهدیافت”.

تیم گلرنگ ونچرز؛ پس از بازدید از تمامی غرفه‌ها و صحبت با تیم‌ها و شرکت‌های فناور و نوآور در همان فضای نمایشگاه به گفت‌وگو‌های صمیمانه‌ای با بازیگران اصلی اکوسیستم نوآوری اصفهان پرداخت. برخی از این جلسات گفت‌وگو با حضور قاسم مصلحی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی، محمد مروج الاحکامی مدیر عامل و علیرضا شریف‌منش مدیر سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری، مهران کرمی مدیر عامل مرکز نوآوری هاب اصفهان، احسان خیام‌باشی مدیر عامل شتابدهنده تجارت بردار، علی مهذب مدیر عامل سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد و مهرداد یزدانی مدیر عامل سکوی تأمین مالی جمعی آی‌فاند برگزار گردید.

سفر گلرنگ ونچرز به اصفهان به عنوان یکی از استان‌های با پتانسیل بالا در اکوسیستم نوآوری کشور، یک روز به طول انجامید که امید است؛ نتایج این سفر دستاوردهای ارزشمندی را در توسعه اکوسیستم نوآوری گروه صنعتی گلرنگ به ارمغان آورد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =