نشست خبری شب

گردشگری به دلیل بزرگی بازار و سهم حدود 6-5 درصدی از تولید ناخالص داخلی کشور، همواره بازار جذابی به شمار می­‌آید. ما در گلرنگ ونچرز با شروع سال 1402 تحقیقات و مطالعات بازار در حوزه گردشگری و پتانسیل‌های آن در داخل و خارج از کشور از قبیل اقامتگاه و OTA و … را آغاز کردیم و همزمان به بررسی کسب‌وکارهای فعال این حوزه نیز پرداختیم.

در خردادماه ارتباط گلرنگ ونچرز با استارتاپ شب شکل گرفت، با توجه به شناخت خوبی که از این بازار به دست آمده بود در بازه زمانی دو ماهه فرآیند ارزش‌گذاری و ارزیابی موشکافانه انجام پذیرفت و در نهایت، سرمایه‌گذاری به تأیید اولیه رسید و پس از آن مراحل عقد قرارداد آغاز گردید.

گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ تمرکز سرمایه‌گذاری‌های خود را در راستای زنجیره ارزش گلرنگ قرار داده و با هدف کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری در مجموعه در حال فعالیت است. از طرفی توسعه بازارهای موجود و  ایجاد بازارهای جدید نیز از جذابیت زیادی برخوردار است. در راستای این دیدگاه‌، حوزه‌های نوآور و قابل توسعه را بررسی کرده و به آن‌ها ورود پیدا می‌کنیم. گلرنگ ونچرز در تلاش است با استفاده از ظرفیت موجود در گروه صنعتی گلرنگ بتواند به آن حوزه ارزش‌های جدید را بیفزاید.

با پتانسیل بازار حدودا 45 هزار نفری همکاران گروه صنعتی گلرنگ در کل کشور و نیاز شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه منابع انسانی و ایجاد مزایای گردشگری برای آن‌ها؛ پیوندی بین این گروه و یک کسب‌وکار در این حوزه ایجاد شد.

گلرنگ ونچرز مهم‌ترین دلیل انتخاب شب بین کسب‌وکارهای بررسی شده را تیم شب می‌داند و تأکید می‌کند که ویژگی‌های تیم است که به کسب‌وکار شکل می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =