اختتامیه رویداد جنیکس

مدیر عامل گلرنگ ونچرز در اختتامیه رویداد جنیکس جهت داوری تیم‌های هوش مصنوعی حضور یافت.

پنجشنبه 27 مهرماه اختتامیه رویداد رقابتی جنیکس با حمایت تپسل در حوزه هوش مصنوعی برگزار شد و  ۱۰ تیم در این رویداد در حضور داوران به ارائه ایده خود پرداختند.

«سولماز صادق‌نیا»؛ مدیر عامل گلرنگ ونچرز، «نیما قاضی»؛ هم‌بنیان‌گذار علی بابا، «سبحان فروغی»؛ مدیر عامل هلدینگ پگاه داده کاوان شریف و «محمدجواد ابوطالبی»؛ دایرکتور جنیکس به عنوان داور در اختتامیه جنیکس حضور پیدا کردند.

 

جنیکس

به گزارش روابط عمومی تپسل، مرداد ماه امسال این شرکت با هدف توانمندسازی افرادی که ایده ساختن محصولی در زمینه هوش مصنوعی را دارند و شکل‌گیری ایده‌های نو در این زمینه، رویداد جنیکس را کلید زد. این رویداد از میانه مرداد ماه با حضور ۹۰۰ شرکت کننده با کارگاه‌های آموزشی و تاک‌شوها فعالیت خود را آغاز کرد و در ۳۰ مرداد ماه رقابت اصلی ۱۰ روزه برای ساخت یک محصول در حوزه هوش مصنوعی شروع شد. در این مدت شرکت‌کنندگان ۵ روز فرصت داشتند که نسخه اولیه محصول خود را بسازند و ۵ روز زمان داشتند تا آن را به دست کاربران واقعی برسانند.

 

داوری

از بین بیش از ۳۰ محصول ساخته شده، ۱۰ ایده نهایی انتخاب شد تا در روز اختتامیه این رویداد، به ارائه در مقابل داوران بپردازند.

در نهایت با رأی داوران حاضر؛ ۴ تیم مودماینر، بینالب و کاسترو به عنوان برندگان جایزه ۵۰۰ دلاری و تیم استودآی‌او به عنوان برنده جایزه هزار دلاری انتخاب شدند.

حضور مدیر عامل گلرنگ ونچرز در داوری تیم‌های ارائه‌دهنده اختتامیه رویداد جنیکس حضور مدیر عامل گلرنگ ونچرز در داوری تیم‌های ارائه‌دهنده اختتامیه رویداد جنیکس حضور مدیر عامل گلرنگ ونچرز در داوری تیم‌های ارائه‌دهنده اختتامیه رویداد جنیکس

 
تیم‌های منتخب

مودماینر یک برنامه آموزشی را با توجه به نیازهای مشتریان طراحی کرده و به آن‌ها برنامه‌ای شخصی‌سازی شده بر اساس مهارت‌ها و شغل افراد ارائه می‌نماید.

بینالب در زمینه خوانش جواب ‌تست‌های آزمایشگاهی فعالیت داشته و بیمار را با توجه به پاسخ آزمایش خود به دکتر مرتبط متصل می‌کند.

کاسترو در زمینه پشتیبانی آنلاین فعالیت داشته و با استفاده از هوش مصنوعی به مشتریان پاسخ می‌دهد.

استودآی‌او در زمینه تولید محتوا فعالیت داشته و می‌تواند از عکس‌های پرسنلی هر کاربر، تعداد زیادی عکس در حالات مختلف تولید کند.

 

سخن پایانی

«محمد جواد ابوطالبی»، دایرکتور جنیکس از برگزاری این رویداد ابراز خرسندی داشته و سه هدف از برگزاری جنیکس را؛ شکل دادن به یک رقابت، توانمندسازی افراد و ساخت community اعلام داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =