دانشگاه علامه طباطبایی

گلرنگ ونچرز در «رویداد ایده‌های ۱۰۰ میلیونی» که توسط پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی؛ دوشنبه، ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ رویداد ایده‌های ۱۰۰ میلیونی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه برگزار شد. این رویداد با هدف ایجاد شور و اشتیاق کارآفرینی و تقویت زیست‌بوم فناورانه و کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان، با استقبال گسترده دانشجویان روبرو گردید.

این رویداد به چند بخش ارائه آسانسوری، سخنرانی معاون پژوهشی دانشگاه و رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری، پنل انتقال تجربه، امضای تفاهم‌نامه با جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و در نهایت انتخاب و اهدای جایزه پرداخت.

پنل انتقال تجربه این رویداد میزبان سولماز صادق‌نیا مدیر عامل گلرنگ ونچرز، محمد مهدی امانی مدیر عامل ازکی وام، سمانه امانی بنیانگذار صنایع آرکا چوب و مهدی پوربصیر سرمایه‌گذار فرشته بود که به گفت و گو پیرامون تجربیات خود پرداختند. مدیریت این پنل را نیز محسن مطیعی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌ طباطبائی بر عهده داشت.

مهمانان؛ این پنل را با معرفی خود شروع کرده و سپس به موضوعاتی چون ایده‌پردازی، چگونگی شروع کسب‌وکار، فرصت‌های بازار، کار تیمی و در نهایت موانع موجود در مسیر کارآفرینی پرداختند.

پنلیست‌ها درباره این موضوع صحبت کردند که؛ کارآفرینی برای همه افراد مناسب نبوده و الزامی در کارآفرینی نیست. بسیارند افرادی که کارمند بوده و در مسیر کارمندی خود عملکردی موفقیت آمیز دارند. طبیعتا کارآفرینان برای موفقیت هر کسب و کاری به کارمندانی پویا و با مهارت نیاز دارند.

کار تیمی موضوع مهم دیگری بود که درباه آن بحث‌هایی صورت گرفت. تیم همانطور که مهم‌ترین عامل موفقیت در هر کسب‌وکاری است، دشوارترین موانع را نیز با خود به همراه دارد.

در مورد ایده‌پردازی و یافتن فرصت‌ها؛ خاطر نشان شد یکی از مهم‌ترین منابع موجود صنایع بوده که به طرق مختلف به معرفی فرصت‌های کسب و کاری پرداخته و نیز به عنوان سرمایه‌گذار در بازار حضور دارند.

ما نیز در گلرنگ ونچرز به صورت مداوم به معرفی فرصت‌های موجود ایده‌پردازی در شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ پرداخته و آن‌ها را در قالب‌های مختلف ارائه معکوس، کمپ نوآوری و سرمایه‌گذاری مستقیم به افراد، تیم‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =