عقد تفاهمنامه با پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان کرمان
تفاهم‌نامه همکاری مشترک گلرنگ ونچرز با پارک علم و فناوری و همچنین بنیاد نخبگان استان کرمان امضا شد.

سه شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ جلسه تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین گلرنگ‌ ونچرز با پارک علم و فناوری و همچنین بنیاد نخبگان استان کرمان برگزار گردید. در این جلسه «سولماز صادق نیا» مدیر عامل گلرنگ ونچرز، «فرشید کی‌نیا» رییس پارک علم و فناوری، «قاسم سرگزی» رییس بنیاد نخبگان استان کرمان و معاونین و مدیرانی از هر سه مجموعه حضور یافته و به امضای تفاهم‌نامه پرداختند.

پارک علم و فناوري

پارک علم و فناوري استان کرمان با هدف گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و ارتقای سطح فناوری در منطقه شکل گرفته است. این پارک در راستای برنامه‌های توسعه‌ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در چارچوب ماموریت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند.

این پارک با رویکرد فعالیت در حوزه فناوری‌های جدید و همچنین در زمینه‌های بیوتکنولوژی کشاورزی و پزشکی، لیزر ، فوتونیک و فیبر نوری، نانو تکنولوژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی‌های تجدید پذیر، مواد نو و فرآوری مواد معدنی، سیستم‌های مدیریت انرژی، صنایع شیمیایی و صنایع الکترونیکی و مخابراتی مشغول به کار است.

بنیاد نخبگان استان کرمان

هدف از تأسیس بنیاد نخبگان استان کرمان، برنامه‌ریزی و اقدام برای شناسایی، حمایت‌های مادی و معنوی نخبگان و بهره‌مندی از توانایی و استعداد آنان در راستای ارتقای تولید علم و فناوری و پیشرفت همه جانبه و متوازن استان است.

برنامه‌ریزی برای توانمندسازی و هدایت گروه‌های صاحب استعداد برتر و ایجاد ارتباط و تعامل هم‌افزا میان آنان با بخش‌های مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی، مدیریتی و … در استان در چارچوب چرخه ملی نوآوری، از جمله ماموریت‌های این بنیاد می‌باشد.

موضوع تفاهم‌نامه

این تفاهم‌نامه به منظور توسعه فعالیت‌های اکوسیستم‌ نوآوری و کارآفرینی، همکاری با نهادهای علمی، حمایت و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های فناور در سطح داخلی و بین‌المللی منعقد شده است.

تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان کرمان

سخن پایانی

چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور گلرنگ ونچرز در کرمان، نقطه شروع فعالیت‌های حوزه سرمایه‌گذاری این گروه صنعتی در این استان رقم خورد. امید است بتوان با همکاری‌های متعدد، قدم‌های مثبتی را در جهت توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =