trust6th
ششمین تراست گلرنگ ونچرز
برنامه اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه
در تاریخ 17 اردیبهشت 1403

ششمین رویداد تراست گلرنگ ونچرز برگزار شد

ششمین تراست گلرنگ ونچرز با محوریت معرفی برنامه اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه ، دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در ساختمان مرکزی گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید. در این رویداد، خانم میترا کرمی و آقای سجاد تاج­الدینی، کارشناسان ارشد دبیرخانه اعتبار مالیاتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به معرفی محورهای اصلی برنامه تحقیق و توسعه اعتبار مالیاتی با تکیه بر قانون جهش تولید دانش بنیان پرداختند.

بر اساس “بند ب ماده 11” این قانون، فعالیت­های تحقیق و توسعه شرکت­ها در صورت تایید توسط کارگروه ارزیابی مشمول اعتبار مالیاتی خواهد شد و ما به ازای آن از مالیات بر درآمد شرکت­ها در سال مالی مربوطه کسر خواهد شد.

رویدادهای تراست گلرنگ ونچرز ویژه همکاران گروه صنعتی گلرنگ با موضوعات دانش‌محور برگزار شده که در این برنامه مخاطبین آن بر اساس محوریت مربوطه؛ مدیران تحقیق و توسعه، فنی و مالی شرکت­ها بودند.

ششمین تراست میزبان بیش از 60 نفر از مدیران تحقیق و توسعه، فنی و مالی شرکت‌های مختلف گروه صنعتی گلرنگ از تمامی زیر مجموعه‌های غذایی، دارویی، مالی، سرمایه‌گذاری کوروش، شوینده و آرایشی و بهداشتی، لجستیک و …. بودند.

در این رویداد 2 ساعته پس از آموزش و معرفی، افراد به طرح پرسش­ها و ابهامات خود از مفاد قانون پرداخته و تجربه خود را پیرامون این موضوع در سال‌های گذشته مطرح نمودند.

در پایان اعلام شد گلرنگ ونچرز آمادگی برگزاری جلسات منظم با شرکت­های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ را به منظور تعریف پروژه­های تحقیق و توسعه و همراهی در مسیر اعتبار مالیاتی دارد.

اگر به هر دلیلی موفق به حضور در رویداد نشده‌اید و تمایل به بهره‌مندی از این فرصت در شرکت‌های خود دارید، از طریق لینک زیر به ما اطلاع دهید و یا با شماره تماس 02142661000 داخلی 818 در تماس باشید.

حاضرین جلسه در حدود 50 نفر از مدیران تحقیق و توسعه و  مدیران مالی شرکت­های مختلف گروه صنعتی گلرنگ من جمله پدیده شیمی قرن، صنایع بهداشتی پایدار، پاکشو، شرکت پاکان بهشو، شرکت پدیده شیمی جم، شرکت ایراندار، پاکان پلاستکار، آرین گستر، پدیده شیمی غرب، گلپخش اول، گلرنگ پخش، دارویی، واریان فارمد، هستی آریا شیمی، سروش مانا فارمد، ابیان دارو، سلامت پخش هستی، پژوهش گستران تغذیه آسان، فاران فارمد، فناوران وندا فارمد، ماسترفوده، آریان کیمیا تک، ماریناسان، سبدگردان کوروش و تعدادی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه گلرنگ بودند، و این برنامه مختص شرکت­های دانش­بنیان گروه نبود و بر اساس قانون تمامی شرکت­ها امکان بهره­مندی از این فرصت را دارند.

در پایان نیز همکاران مان از شرکت های مختلف به طرح پرسش­ها و ابهامات خود از مفاد قانون پرداختند و تجربه خود در برخورد با موضوع را طرح کردند.

شایان ذکر است در پایان جلسه اعلام شد گلرنگ ونچرز آمادگی برگزاری جلسات منظم با شرکت­های گروه به منظور تعریف پروژه­های تحقیق و توسعه و همراهی در مسیر اعتبار مالیاتی را دارد.

گالری تصاویر اردیبهشت 1403

ششمین رویداد تراست گلرنگ ونچرز

با محوریت معرفی برنامه اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.