تبادل فناورانه صنعت غذایی

رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی با حضور ماسترفوده به عنوان یکی از شرکت‌های صنایع غذایی گروه صنعتی گلرنگ و گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر این گروه صنعتی سه‌شنبه 9 خردادماه 1402 در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌گردد.

نهم خردادماه 1402 رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی از سری رویدادهای ارائه معکوس برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد؛ توسعه ارتباط و همکاری‌ فناورانه بین صنعتگران قدرتمند کشور و استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌باشد.

ماسترفوده نیز با این هدف به عنوان یکی از شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ که در حوزه صنعت غذایی فعالیت می‌کند در این رویداد حضور خواهدداشت.

این رویداد شامل چه بخش‌هایی است؟

این رویداد شامل سه بخش نمایشگاه توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی و برگزاری جلسات B2B با مدیران واحدهای صنعتی می‌باشد.

در بخش اول شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و استارتاپ‌هایی که فناوری، محصول یا خدمت قابل ارائه به شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی را داشته باشند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور یافته و به معرفی خود بپردازند. این گروه شامل کلیه شرکت‌هایی است که؛ محصول یا خدمت آن‌ها در این صنعت کاربرد داشته و جز فعالین حوزه مواد اولیه و مکمل‌ها، فرمولاسیون، محصولات مبتنی بر میکروارگانیسم، تولیدات گیاهی، تجهیزات و ماشین‌آلات ساخت و تولید، زیست فناوری، نانوفناوری و… می‌باشد.

در بخش دوم رویداد در راستای آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان با نیازهای واقعی صنعت غذایی؛ تولیدکنندگان مطرح این حوزه به معرفی نیازها و مسائل فناورانه خود و تشریح مدل همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان جهت رفع این نیازها خواهند پرداخت.

شرکت ماسترفوده نیز دو نیاز و مسئله فناورانه خود را در این بخش از رویداد مطرح می‌نماید تا استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان قادر باشند با بررسی دقیق و موشکافانه چالش‌های موجود راهکارهای نوآورانه و کاربردی که در حال حاضر مورد نیاز هستند را، ارائه دهند.

نیاز اول در محصول پاستیل: افزایش پایداری رنگ‌های طبیعی در طی شلف لایف

نیاز دوم در محصول آدامس: پوشاندن پس طعم‌های نامطلوب بر اثر افزودن ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد انرژی‌زا

و در بحش سوم شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها امکان برگزاری جلسه با تولیدکنندگان بزرگ صنعت غذایی را داشته و می‌توانند محصولات و خدمات فعلی خود را معرفی کنند یا در رابطه با چالش‌های مطرح شده با نمایندگان این شرکت‌ها مذاکراتی داشته‌باشند.

چه زمانی برگزار می‌شود؟

سه‌شنبه 9 خردادماه 1402 از ساعت 9 الی 16 زمان برگزاری این رویداد می‌باشد.

در چه مکانی برگزار می‌شود؟

این رویداد به صورت حضوری در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌گردد.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه کردستان و خیابان ملاصدرا، نبش زاینده رود شرقی، پلاک 24، مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان

مخاطبین رویداد چه افرادی هستند؟
  • فعالین صنعت غذایی،
  • پژوهشگران و متخصصین،
  • علاقمندان به نوآوری و فناوری،
  • دانشجویان رشته‌های مرتبط،
از چه طریقی می‌توان ثبت‌نام نمود؟

برای شرکت در این برنامه می‌توانید از طریق لینک رویداد تبادل فناورانه در صنعت غذایی ماسترفوده، ثبت‌نام خود را انجام دهید.

جهت اطلاع‌رسانی این رویداد می‌توانید از طریق لینکدین گلرنگ ونچرز اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در گلرنگ ونچرز شما را راهنمایی کنند.

021-42661000 داخلی 818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =